بیماری کلیوی ناشی از دیابت با کراتینین 4.3 باید دیالیز من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیوی ناشی از دیابت با کراتینین 4.3 باید دیالیز من

باید با بیماری کلیوی ناشی از دیابت با کراتینین 4.3 را دیالیز بیمار است؟ معمولا، پزشکان بیماران توصیه به گرفتن دیالیز زمانی که کراتینین آنها سطح بالا به 8.0 یا سقوط بیماری به بیماری کلیوی end مرحله. اما اگر عوارض بیمار بد از افراد دیگر است، آنها ممکن است نیاز به آن را پیش از آن.
دیالیز یک فرآیند برای از بین بردن زائد و آب اضافی از خون است، و در درجه اول به عنوان یک جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه از دست رفته در افراد مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. این رایج ترین روش برای از بین بردن علائم ناشی از نارسایی کلیه، اغلب در تقاضا زمانی که مردم کردم ارومیه یا کراتینین سطح تا 8.0 است.
در درمانگاه، سطح کراتینین 4.3 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد. اما همانطور که در بالا ذکر شد، اگر وضعیت بیمار جدی تر از دیگران است، او / او ممکن است نیاز به آن را در پیشبرد. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت با کراتینین 4.3 اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما نیاز به آن را یا نه، شما می توانید دکتر خود یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها را می تواند به شما با توجه به شرایط بیماری خود مشاوره مناسب.
اما مهم نیست چقدر، به عنوان یک بیمار نفروپاتی دیابتی، شما باید فشار خون خود را و سطح قند خون را کنترل خوب، آنها واقعا در درمان این بیماری مهم است. به جز آن، شما همچنین باید با دکتر خود به موقع، این است که مفید برای آنها را به تنظیم با توجه به شرایط بیماری خود ارتباط برقرار کنند.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت باید یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دیالیز، به شما خوش آمد به ما ایمیل، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: